TURİZMDE HESAPLAR KARIŞTI!
Bakanlık ve TUİK gelen turistin/ziyaretçinin gecelik harcaması 100 Dolar diye açıklıyor. Ama milliyet bazında göremiyoruz, neden? Bunu hesaplamak çok zor, biliyoruz ama sorduğumuzda, “milliyet bazında örneklem büyüklüğü yetersiz olduğundan TÜİK, milliyet bazında gecelik harcama açıklamıyor-muş”deniyor…O zaman, ya geceleme sayıları tam ölçülemiyor ya da turizm geliri…Anketler dolu değil vs… Oysa milliyet bazında toplam harcama ve kişibaşı … Devamını oku